Szkolenie dot. Pzp w kontekście elektronizacji postępowania
W dn. 21 listopada 2018 r. odbyło się szkolenie pt. Jak prawidłowo przygotować i przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwzględnieniem elektronizacji postępowania.
Ze względu na zakres merytoryczny, szkolenie było kierowane do pracowników Wydziałów / Referatów innych niż zamówień publicznych Urzędów Gmin i Starostw Powiatowych.
W trakcie szkolenia zostały omówione następujące zagadnienia:
-
zasady udzielania zamówień z uwzględnieniem form porozumiewania się stron postępowania, w tym środków komunikacji elektronicznej;
-
przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
-
opracowanie SIWZ;
-
czynności dokonywane przez komisję przetargową po otwarciu ofert, ze szczególnym uwzględnieniem badania i ocena ofert w tzw. procedurze odwróconej w ramach przetargu nieograniczonego;
-
umowy w sprawach zamówień publicznych i możliwości dokonywania zmian w zawartych umowach;
-
środki ochrony prawnej w zamówieniach publicznych.
program szkolenia