Śląski Związek Gmin i Powiatów we współpracy z e-Instytucja.pl w dniu 23 kwietnia zorganizował kolejne webinarium dot. elektronizacji pracy urzędu pn. Organizacja wdrożenia eZD z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych.
W trakcie spotkania zostały omówione takie zagadnienia jak:
Spotkanie poprowadził p. Artur Prasal – prawnik, od 1998 r. pracuje w Urzędzie Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009–2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013–2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.
Data aktualizacji: 26.04.2021 r.