Szkolenie pt. „Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta” w dn. 9 listop

Śląski Związek Gmin i Powiatów zorganizował w dn. 9 listopada 2016 r. II edycję bezpłatnego szkolenia pt. „Skuteczna obsługa trudnego i wymagającego klienta”. Szkolenie to odbyło się w Katowicach.

Celem szkolenia było omówienie standardów obsługi klienta urzędu czy innej instytucji publicznej, które wynikają z następujących obecnie zmian w metodach i technikach komunikowania. W trakcie szkolenia zostały przedstawione praktyczne wskazówki dot.
m.in.:
sposobów prowadzenia rozmów telefonicznych z niezadowolonymi z jakości produktów i usług klientami urzędu;
udzielania informacji zwrotnej w korespondencji mailowej i przygotowywania pism w odpowiedzi na zgłaszane uwagi klientów urzędu;
technik skutecznego negocjowania z klientami urzędu podczas reklamacji;
metod i technik eliminowania obiekcji klienta.

Szkolenie kierowane było przede wszystkim do pracowników punktów obsługi interesanta, jak i przedstawicieli Wydziałów Promocji / Komunikacji Społecznej / Informacji w urzędach Miast i Gmin. Szkolenie zostało poprowadzone przez p. dr Annę Adamus-Matuszyńską - wykładowcę akademickiego, wieloletnią konsultantkę zagadnień public relations, marketingu terytorialnego, przygotowania i wdrażania społecznej odpowiedzialności biznesu, negocjacji oraz badacza zagadnień społecznych. Od lat jest trenerem czołowych firm w kraju oraz licznych samorządów.

Osoba odpowiedzialna w biurze Związku za organizację ww. szkolenia: p. Monika Lebek, Kierownik działu ds. działalności informacyjno-szkoleniowej na rzecz gmin i powiatów (tel. 32 609 03 66, adres e-mail: mlebek@silesia.org.pl) lub p. Dominika Tkocz, specjalista ds. komunikacji i szkoleń (tel. 32 609 03 58, adres e-mail: dtkocz@silesia.org.pl).

program szkolenia

Polecamy




Współpracujemy