Informujemy, że 20 grudnia br. (poniedziałek) w godz. 9.30–14.30 odbędzie się szkolenie online Prawo zamówień publicznych – wybrane zagadnienia związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia z perspektywy rocznej praktyki.
W trakcie szkolenia zostaną poruszone wybrane zagadnienia związane z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia oraz przygotowaniem umowy w sprawie zamówienia i jej wykonaniem. Szkolenie poprowadzi p. Grzegorz Soluch – prawnik, specjalista z zakresu zamówień publicznych, autor wielu wykładów i szkoleń, wykładowca akademicki, członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, trener z wieloletnim stażem.
Prosimy o zgłoszenie chęci udziału w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza dostępnego tutaj w terminie do 16 grudnia br. (czwartek). Z uwagi na limit uczestników, możliwe jest zgłoszenie maksymalnie dwóch osób z danego urzędu. Udział większej liczby osób z danej jst będzie możliwy jedynie w przypadku wolnych miejsc. O udziale w szkoleniu będzie decydowała kolejność zgłoszeń. Szkolenie jest skierowane do przedstawicieli jst członkowskich Związku (w szczególności do członków Komisji ds. Zamówień Publicznych) i udział w nim jest dla nich nieodpłatny.
Osoba do kontaktu ws. szkolenia: Agata Motyl, adres e-mail: amotyl@silesia.org.pl, tel. 032 251 10 21, 032 609 03 62.
Data publikacji: 10.12.2021 r.