W dn. 5 lutego br. (piątek) odbędzie się szkolenie on-line pt. „Konsekwencje ostatnich zmian prawa na funkcjonowanie wydziałów komunikacji”. Odbędzie się ono w formule wideokonferencji, za pośrednictwem internetowego narzędzia Microsoft Teams, z rozpoczęciem o godz. 10.00.
Szkolenie poprowadzi P. Grzegorz P. Kubalski – prawnik, ekspert w zakresie zarządzania publicznego w samorządzie terytorialnym, czynny samorządowiec. Ekspert samorządowy związany od roku 2008 ze Związkiem Powiatów Polskich, obecnie Zastępca Dyrektora Biura tej organizacji. W ramach swojej działalności samorządowej był m.in. Przewodniczącym Rady Powiatu Legionowskiego i Wójtem Gminy Jabłonna. Obecnie członek Zarządu Powiatu Legionowskiego.
Zgłoszenie udziału w szkoleniu odbywa się poprzez wypełnienie formularza, który jest dostępny pod tym linkiem, w terminie do dn. 4 lutego br. (czwartek). W formularzu prosimy o podanie adresu e-mail, na który Biuro Związku w dniu 5 lutego br. (najpóźniej 30 min. przed rozpoczęciem webinarium) prześle link umożliwiający dołączenie do webinarium. Aby móc wziąć udział w webinarium w możliwie pełnym zakresie, zaleca się korzystanie z komputera z działającą kamerą i mikrofonem oraz dostępem do szybkiego Internetu, choć dostęp jest możliwy również za pomocą zwykłego smartfonu.
Osobą odpowiedzialną za organizację w/w szkolenia jest w biurze Związku jest p. Olga Bargiel-Bizoń, mł. specjalista ds. współpracy samorządowej i wsparcia struktur Związku, tel. 579 963 961, adres e-mail: obargiel@silesia.org.pl.
Data publikacji: 26.01.2021 r.