Uprzejmie zapraszamy przedstawicieli samorządów na spotkanie informacyjne na temat pozyskiwania środków na zapewnienie dostępności w urzędach, które odbędzie się 14 października br. (czwartek) w godz. 10.00–11.30 w formule wideokonferencji w aplikacji Microsoft Teams.
W trakcie spotkania, które zakończy cykl szkoleniowy dot. zwiększania dostępności urzędów, który nasz Związek realizował w bieżącym roku, zostaną przedstawione możliwości wsparcia dostępności z programów operacyjnych planowanych na lata 2021–2027. Prezentacji dokona p. Łukasz Tofilski, Koordynator Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego.
Uprzejmie proszę o zgłoszenie chęci udziału w spotkaniu poprzez wypełnienie formularza dostępnego tutaj w terminie do 12 października br. (wtorek).
Osoba odpowiedzialna za organizację spotkania: Agata Motyl, adres e-mail: amotyl@silesia.org.pl, tel. 32 251 10 21, 32 609 03 62.