Webinarium Organizacja wdrożenia eZD - 23 kwietnia

Śląski Związek Gmin i Powiatów we współpracy z e-Instytucja.pl w dniu 23 kwietnia zorganizował kolejne webinarium dot. elektronizacji pracy urzędu pn. Organizacja wdrożenia eZD z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych.

W trakcie spotkania zostały omówione takie zagadnienia jak:

  • kluczowe pojęcia dotyczące akt sprawy i systemów dokumentowania spraw,
  • propozycja podejścia do wdrożenia systemu EZD z punktu widzenia procedur i organizacji Urzędu,
  • propozycje rozwiązań organizacyjnych dotyczących zespołu wdrożeniowego,
  • powiązanie systemu EZD z organizacją Urzędu,
  • przykładowe pytania przed wdrożeniem, czyli na co zwrócić uwagę przygotowując Urząd do nowego sposobu pracy,
  • typowe nieprawidłowości dotyczące dokumentowania spraw (znakowanie spraw, zmiany organizacyjne) - nie przenośmy bałaganu papierowego do systemu EZD,
  • dostosowanie procedur wewnętrznych do wykorzystania w Urzędzie dokumentów elektronicznych.

Spotkanie poprowadził p. Artur Prasal – prawnik, od 1998 r. pracuje w Urzędzie Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009–2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013–2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.

Data aktualizacji: 26.04.2021 r.

Polecamy




Współpracujemy