Zapraszamy do udziału w webinarium pn. Ochrona Informacji Niejawnych – bezstresowy proces akredytacji, które odbędzie się 22 listopada br. (poniedziałek) w formule wideokonferencji w aplikacji Microsoft Teams. Spotkanie, współorganizowane przez Śląski Związek Gmin i Powiatów oraz Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego z siedzibą w Krasnymstawie, rozpocznie się o godz. 10.00 i potrwa do dwóch godzin.
W trakcie webinarium zostaną poruszone m. in. zagadnienia związane z obiegiem dokumentów niejawnych w jednostkach samorządu terytorialnego czy z odpowiedzialnością za naruszenia przepisów lub niedopełnienie obowiązków w zakresie organizacji przetwarzania informacji niejawnych. Szczegółowy program znajduje się w załączeniu.
Spotkanie skierowane jest do przedstawicieli gmin i powiatów członkowskich Związku.
Prosimy o zgłaszanie chęci udziału w webinarium poprzez wypełnienie formularza dostępnego tutaj w terminie do 18 listopada br. (czwartek).
Osoba do kontaktu w biurze Związku: Agata Motyl, e-mail: amotyl@silesia.org.pl, tel. 32 251 10 21, 32 609 03 62.
Data publikacji: 10.11.2021 r.