Informujemy, że w dniu 3 marca br. (środa) w godz. 9.00-10.30 odbędzie się webinarium "Formularze elektroniczne w jednostkach samorządu terytorialnego – uprawnienia i obowiązki". Współorganizatorem spotkania jest e-instytucja.pl.
W trakcie webinarium zostaną omówione m.in. poniższe zagadnienia:
Celem tego szkolenia będzie przygotowanie pracowników urzędu do udzielania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez mieszkańców, dotyczące usług realizowanych przez urzędy.
Webinarium poprowadzi p. Artur Prasal – prawnik, od 1998 r. pracuje w Urzędzie Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. Uczestniczył w pracach nad opracowaniem założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej oraz współprzewodniczył grupie ds. elektronizacji usług administracji powołanej w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.
Webinarium odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams.
Zapraszamy do udziału i prosimy o dokonywanie zgłoszeń za pośrednictwem formularza dostępnego tutaj. Zgłoszenia będą przyjmowane do 2 marca (wtorek).
Osobą odpowiedzialną w biurze Związku za organizację webinarium jest Agata Motyl, specjalista ds. wzmacniania kompetencji w samorządzie, adres e-mail: amotyl@silesia.org.pl, tel. 508 217 060.
Data publikacji: 22.02.2021 r.