Informujemy, że w dniu 19 czerwca 2020 r. (piątek) o godzinie 10.00 Śląski Związek Gmin i Powiatów organizuje webinarium pt. Podstawowe zasady organizacji wideokonferencji oraz praktyczne wskazówki jak zaangażować uczestników spotkania, które odbędzie się przy użyciu internetowego narzędzia Microsoft Teams. Spotkanie adresowane jest do przedstawicieli Lokalnych Grup Działania z terenu woj. śląskiego.
Celem webinarium będzie zaprezentowanie skutecznych odpowiedzi na główne wyzwania związane z owocnym przeprowadzeniem wideokonferencji, których zastosowanie w praktyce pomoże zwiększyć efektywność spotkań on-line i satysfakcję z nich uczestników. W trakcie spotkania poruszone będą m.in. kwestie:
Webinarium poprowadzi dr Małgorzata Surmacz-Wybrańczyk, pracownik Uniwersytetu Jagiellońskiego, dyplomowany coach, posiadająca wieloletnie doświadczenie w organizacji spotkań na szczeblu samorządowym oraz organizacji pozarządowych oraz zarządzania wiedzą w organizacjach, a także specjalizująca się we wsparciu indywidulanym, mentorskim (m.in. w zakresie zarządzania sobą w czasie, wyznaczaniu i realizacji celów, poszukiwaniu satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym).
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w ww. webinarium uprzejmie prosimy o elektroniczne wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie: https://old2022.silesia.org.pl/formularze/formularz-zgloszenia-udzialu-w-webinarium-dla-sieci,482 w terminie do dnia 17 czerwca 2020 r. (środa). Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany w dniu szkolenia link dostępu.
Osobą odpowiedzialną za organizację ww. webinarium pozostaje w biurze naszego Związku p. Marta Żelezny, specjalista ds. rozwoju obszarów wiejskich, e-mail: mzelezny@silesia.org.pl, tel. 32 25 11 021.