Warsztaty social media

10 grudnia 2010 r. odbyły się warsztaty Social media w promocji samorządów lokalnych i instytucji. W pierwszej części omówiono zasadnicze elementy komunikacji w social media. W drugiej natomiast odbyły się zajęcia w grupach.

W trakcie prac warsztatowych uczestnicy tworzyli treści na Facebooku oraz planowali spójną komunikację dla wybranej marki samorządowej. Warsztaty były kontynuacją szkolenia poświęconego tym kwestiom, które Związek zorganizował we wrześniu 2019 r.

Szkolenie poprowadził p. Adrian Gamoń, strateg i konsultant z zakresu social media marketingu i storytellingu, założyciel agencji Social Frame tworzący strategie komunikacji, kampanie i content dla takich marek jak: Skanska Polska, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Małopolska, Kraków, Synerise; wykładowca i opiekun merytoryczny dwóch kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” oraz „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

fot. archiwum ŚZGiP

Polecamy




Współpracujemy