Śląski Związek Gmin i Powiatów objął Patronatem środowiskowym Związku VIII Kongres Zarządzania Administracją Samorządową w dn. 23-24 czerwca 2021 r. w Płocku.
Organizatorem wydarzenia jest Międzykomunalna Spółka Akcyjna Municipium S.A. – wydawca Pisma Samorządu Terytorialnego Wspólnota, a partnerem Miasto Płock.
Kongres Zarządzania Administracją Samorządową to największe spotkanie osób odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie urzędu oraz organizację pracy. Chcąc wesprzeć urzędy w ich prawidłowym funkcjonowaniu, podczas kongresu prezentujemy gotowe rozwiązania usprawniające działanie administracji, kreujemy trendy, promujemy ekspertów.
Kongres Zarządzania Administracją Samorządową to 5 konferencji tematycznych: seminarium sekretarzy, kadry i płace, zamówienia publiczne, zarządzanie infrastrukturą i mieniem komunalnym oraz IT w administracji.
Uczestnikami konferencji będą szefowie JST, sekretarze, dyrektorzy i kierownicy wydziałów odpowiedzialnych za kadry i płace, informatyzację i bezpieczeństwo urzędu, zamówienia publiczne, Centra Usług Wspólnych, Centa Usług Społecznych, radcy prawni.
W przypadku chęci udziału w wydarzeniu członkowie Związku proszeni są o kontakt pod nr tel.: 579 963 961.
Więcej informacji znajdą Państwo pod tym linkiem.
Kontakt do Organizatora: adres email: konferencje@municipium.com.pl, nr tel. 22 242 80 20/55
Data publikacji: 18.06.2021