Szkolenie - obowiązek sporządzania raportu o stanie jst

12  kwietnia 2021 r. odbyło się szkolenie on-line pn. „Raport o stanie jst i procedura jego rozpatrywania w praktyce oraz w orzecznictwie organów nadzoru i sądów administracyjnych”.

 

Wydarzenie kierowane było do pracowników urzędów gmin i powiatów członkowskich naszego Związku, którzy odpowiedzialni są za przygotowywanie powyższego raportu. W trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • geneza i funkcje raportu o stanie jst i wotum zaufania dla organu wykonawczego jst;
  • wotum zaufania a absolutorium;
  • zakres raportu o stanie jst – wpływ organu stanowiącego na zakres raportu;
  • przygotowanie raportu o stanie jst;
  • procedura rozpatrywania raportu o stanie jst;
  • udzielenie wotum zaufania organowi wykonawczemu jst.

Szkolenie poprowadził p. Maciej Kiełbus – wspólnik w Kancelarii Prawnej Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu, posiadający bogate doświadczenie w zakresie prawa samorządowego (także szkoleniowe), redaktor naczelny czasopisma internetowego „Prawo dla samorządu”, współpracownik ogólnopolskich i regionalnych organizacji samorządowych oraz branżowych, absolwent studiów doktoranckich w Katedrze Prawa Administracyjnego i Nauki
o Administracji Wydziału Prawa i Administracji w Poznaniu.

Data aktualizacji: 27.04.2021 r.

Polecamy




Współpracujemy