Szkolenie dot. nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

8 października odbyło się szkolenie dedykowane Członkom Komisji ds. Gospodarki Odpadami Komunalnymi. Jego tematem były najnowsze zmiany w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach po nowelizacji z sierpnia 2021 r. i ich skutki dla gminnych systemów odpadowych.

 

Szkolenie poprowadzili eksperci z Kancelarii Prawnej Krystian Ziemski & Partners: p. Maciej Kiełbus oraz p. Konrad Różowicz. W jego trakcie zostały omówione m.in. takie kwestie jak:

  • wzór deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  • podjęcie uchwały o zmianie wielolokalowych na indywidualne lokale w kontekście konieczności wprowadzania zmian w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie;
  • zmiany częstotliwości odbioru odpadów zmieszanych i bio;
  • zmiany nazewnictwa w art. 6j 3b „od domku letniskowego na nieruchomości” w kontekście zmiany uchwały o opłatach ryczałtowych za domek i wzór deklaracji B.

O kolejnych spotkaniach i szkoleniach dotyczących gospodarki odpadami będziemy informować w "Aktualnościach".

Data publikacji: 07.10.2021 r.

Polecamy




Współpracujemy