Spotkanie Grupy roboczej ds. nadzoru właścicielskiego

Informujemy, że w dn. 24 lutego 2021 r. (środa) o godz. 10.00 odbędzie się spotkanie Grupy roboczej ds. nadzoru właścicielskiego Śląskiego Związku Gmin i Powiatów. Spotkanie będzie realizowane on-line, w formule wideokonferencji.

Podczas spotkania zostaną poruszone następujące tematy:

1. Omówienie aktualnych problemów oraz wymiana doświadczeń.

2. Zakres działania i zakres kompetencji nadzoru właścicielskiego (zakres nadzorowanych danych, zarządzenie wójta czy zgromadzenia wspólników, prawne ramy nadzoru właścicielskiego; zakres ingerencji i sprawozdawczości – analiza i dyskusja nad przykładami w miastach i gminach).

3. Plan pracy grupy na I półrocze 2021 r.

Zgłoszenie udziału w spotkaniu odbywa się poprzez wypełnienie formularza, który jest dostępny pod tym linkiem, w  terminie do dn. 22 lutego br. (poniedziałek). W formularzu prosimy o podanie adresu e-mail, na który Biuro Związku w dniu 24 lutego br. (najpóźniej 30 min. przed rozpoczęciem spotkania) prześle link umożliwiający dołączenie do wideokonferencji. Aby móc wziąć udział w wideokonferencji w możliwie pełnym zakresie, zaleca się korzystanie z komputera z działającą kamerą i mikrofonem oraz dostępem do szybkiego Internetu, choć dostęp jest możliwy również za pomocą zwykłego smartfonu.

Osobą odpowiedzialną za organizację w/w spotkania jest w biurze Związku jest p. Olga Bargiel-Bizoń, mł. specjalista ds. współpracy samorządowej i wsparcia struktur Związku, tel. 579 963 961, adres e-mail: obargiel@silesia.org.pl.

Data publikacji: 11.02.2021 r.

Polecamy




Współpracujemy